jueves, 8 de febrero de 2018

FULLS DE CÀLCUL


 1. CONDICIONS DEL TREBALL

2. VALORACIÓ DEL PROGRAMA:
 
     Aquesta eina de Drive ja havia tingut ocasió d'utilitzar-la anys enrere en altres treballs, però enguany he hagut d'utilitzar moltes més opcions que ens ofereix el full de càlcul de Drive. Em pareix una eina molt útil més del que pensava abans. Y per futurs treballs pot ser molt útil.





3.VALORACIÓ DEL TREBALL PROPOSAT:

   Em sembla que aquest treball ha sigut un treball bastant útil per a aprendre a utilitzar el programa i conèixer totes les utilitats que pot tenir els fulls de càlcul de Drive. Em sembla que també hem tenit una sèrie de apartats un tant costosos que hem tardat més en realitzar-los. Hem utilitzat bastants dies de classe però no ha sigut molt agotador ja que conbinavem també amb el treball de les infografíes. Però bé  ha sigut molt bo que aprenguem a emprar perfectament aquest programa ja que ens va a ser molt útil.







4.DIARI DE SESIONS:

  En un primer moment per a recordar un poc com funcionava aquesta eina, varem fer un treball individual sobre electrodomèstics on calculavem la despesa d'energia

            


 Una vegada acabat el  primer treball, en grup vam fer una carpeta en Drive per a poder guardar tots els treballs que faríem posteriorment.


 El primer treball que vam fer per grups va ser el de caiguda vertical en el qual havíem de calcular la velocitat que portava l'objecte, el temps que tarda un objecte a arribar al sòl i les energies que empra l'objecte .Teniem que utilitzar els nostres conceptes de Física per a poder fer aquest treball i els posteriors. Varem tindre diversos problemes però amb l'ajuda de Ricardo prompte es van solucionar.


  El segon treball va ser el de punt de  trobada vertical en el qual vam fer on es trobaven dos objectes llançats a l'aire. Les fórmules que es plantejaven no eren les mateixes o almenys no es plantejaven de la mateixa manera que en el primer treball i açó ens va provocar un poc de confussió però promte el van solucionar. En aquest vam haver d'igualar les equacions perquè, així, es pogueren trobar. També varem utilitzar l'opció de validació de de dato y protegir-los a algú del nostres companys o professor en aquet cas va ser Ricardo.


  En el tercer treball i en el quart  realitzarem dos treballs sobre tir parabòlic en  el qual teniem que realitzar una tabla amb la posició y la altura, y una gràfica que representara tots les dades que havíem posat anteriorment, l'única diferència que habia era que en el quart utilitzaben ànguls y teniem que fer dos gàfriques: una de velocitat i una altra de posició. En aquest treball si que vam perdre uns quants dies, perquè no sabíem molt que fer i vam tindre una sèrie de complicacions. Però amb l'ajuda  de tots els componets  del grup ho solucionem
 El major problema que vam tindre és que vam fer les taules en el full de dades a l'intentar canviar-ho eixien dades erronis, per tant vam haver de recrear-ho en un altre full de càlcul en un cap de setmana pel que vam estar parlant-ho per whatsapp per a veure el que cada una havia de fer.


Per últim Ricardo ens va fer una prova individual per poder veure que teníem els conceptes clars respecte al fulls de càlcul. Personalment vaig tindre moltes dificultats al realitzar aquest treball, però també opine que es necessari que el professor tinga més o menys clar si hem aprés tot el que ens ha dit durant aquesta segona avaluació.    





   5.GRUP:


  • Componets del grup: Carla Albiñana, Miriam Pérez, Mariela Pachar, Tania Cuerda y Merche Real
  • Valoració del grup: Hem treballat uniformement i sense cap problema, ens repartiem el treball que tenia que fer cadascú en cada classe i així tots feiem coses. Alguna vegada si que hem tingut algunes dificultats con algunes fórmules o com es feia alguna cosa  però entre totes les hem solucionat. A més m'ha agradat molt treballar amb elles, ja que en uns  altres treballs també he anat amb elles i hem parèixen molt treballadores i constants en el seu treball.
    Com a xicotet apunt diré que com Tania i Mariela estaven a l'altre costat de la taula hi havia falta de comunicació i no ens deien el que farien, ni el que li havia respost Ricardo als dubtes que teníem tots els components del grup, però bo al final vam poder acabar el treball sense problemes.
  •  Valoració dels componets del grup: Crec que posaria més o menys a totes un 9, ja que totes hem treballat per igual i equititivament , sense tindre cap problema entre nosaltres ja que som totes molt comprensibles, però pense que per al pròxim treball hauria d'haver-hi més comunicació i cada vegada que es pregunte algun dubte al professor que es transmeta a tot el grup. Per a finalitzar quan vam tindre el problema que he comentat abans en el diari de sesions i teníem que solucionar-lo a casa totes hem fet quelcom.   


                                                                                                                











No hay comentarios:

Publicar un comentario