miércoles, 28 de febrero de 2018

CLASSCRAFT



 CLASSCRAFT

   Classcraft és una aplicació web creada per Shawn Young que permet als professors dirigir un joc de rol en què els seus alumnes encarnen diferents personatges.
  
 Ha sigut utilitzat com a complement en educació i ha canviat la manera d'ensenyar. Desenrotllat a fi d'encoratjar el treball en equip, augmentar la motivació dels participants i afavorir un millor comportament en classe.


 En aquesta segona avaluació comencem a utilitzar un nou programa cridat Classcraft que consistia en el fet que a cada component del grup de treball se li assignava un rol diferent és a dir uns eren mags, altres curanderos i altres guerrers. En aquest  cas jo era curandera, i podia triar dos poders diferents per al meu personatge, jo vaig triar el de curació que consistia en el fet que un dels meus companys guanyava 10HP i l'altre era el de Fe Ardent que consistia en el fet que el curandero (en aquest cas jo) podia preguntar al professor si la seua resposta era correcta o no.

 
 
  A poc a poc anava guanyant XP, ja que el professor cada dia que teníem informàtica féiem una sèrie de proves, en les quals podíem guanyar o perdre XP. 

  M'ha paregut una molt bona forma d'amenitzar les classes i que no es facen tan repetitives ni avorrides, però he de matisar que per a cursos posteriors s'haurien d'afegir més proves, ja que alguna vegada s'han repetit les mateixes, però d'altra banda tot genial i a més ens servix per a poder respectar més les normes de classe (NO MENJAR, NO PARLAR ETC...) .

                                  

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario