lunes, 12 de febrero de 2018

TARGETES DE GAMIFICACIÓ



    1. CONDICIONS DEL TREBALL

    2. VALORACIÓ DEL PROGRAMA 

     En aquest treball hem utilitzat cada component del grup un programa per a poder crear targetes de gamificación, en el meu cas vaig haver d'utilitzar CANVA, em pareix un programa prou interessant i que té moltes funcions que ens permeten crear molts tipus de targetes diferents i és una forma de dinamitzar les classes i que no es facen tan pesades.

    
3. VALORACIÓ DEL TREBALL

    M'ha paregut un treball molt bo, he disfrutat molt fent aquestes targetes i es una forma de canviar un poc dels tipus de treballs que estem acostumats a fer.
Ha sigut una manera divertida i educativa de disfrutar de les classes d'informàtica ja que este treball no era per a res avorrit i t'ho passaves molt bé. Y a més ningú de nosaltres hem tingut cap problema amb aquest treball. Pense que hauríem de realitzar més tipus d'activitats como aquestes.

 4. DIARI DE SESIONS

    Aquest treball ho hem anat combinant amb el treball de fulls de càlcul, normalment usàvem aproximadament un dia a la semana.
   Els primers dies vam estar decidint tots els components del grup que programa utilitzaríem cada un\@ i creguem una carpeta en Drive per a poder anar afegint totes les infografies que havíem realizat.

   Els dies posteriors cada uno  utilitzava el seu programa (en aquest cas Miriam i jo utilitzàvem el mateix programa ja que ocupàvem el mateix ordinador), en el nostre cas com el programa que estavem utilitzant ens permetia fer molts tipus de targetes, cada dia feiem un tipus diferent per a poder variar un poc.
 Aproximadament  per dia feia unes 3 o 4 infografies depenent del grau de dificultat i del tipus de targeta.
 De normal no hem tingut cap problema, com a única excepció diré que a una de les meues companyes li va costar controlar un poc el seu programa, ja que tenia mes complicació eixe programa a trobar les seues funcions.
Aquest treball ho vam estar realitzant aproximadament durant unes cinc sesions.



   5.GRUP

  • Components del grup: Miriam Pérez, Carla Albiñana, Tania Cuerda, Mariela Pachar y Merche Real.
  • Valoració del grup: En la meua opinió com he dit en treballs anteriors el meu grup amb el que vaig em parèixen totes molt treballadores i constants y a més quan alguna de nosaltres teníem alguna dificultat entre totes la hem solucionat. Jo vaig haver de treballar en el mateix ordinador que Miriam ja que no hi havia disponibilitat de més ordinadors en l'aula d'informàtica, encara que Miriam manejara l'ordinador les opinions i les idees eren compartides per les dos. A més durant uns tres dies Miriam no va assistir a classe pel que vaig ocupar el seu ordinador i vaig realitzar una sèrie d'infografies.
  • Valoració dels components del grup: En general pense que totes hem treballat uniformement i posaria un 9,5 ja que cada un va realitzar un número determinat d'infografies i totes vam fer coses. Totes som molt comprensibles i cap va tindre cap queixa del programa que ús. No m'importaria treballar en treballs posteriors amb elles, ja que ens compenetrem molt ben unes amb les altres.

     











      


No hay comentarios:

Publicar un comentario